Asistentka konateľa medzinárodnej marketingovej agentúry

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, významnú marketingovú spoločnosť, hľadáme pozíciu Asistentka konateľa, ktorá bude zodpovedná za všeobecnú administratívnu podporu manažéra.

- Má znalosti a prehľad o fungovaní spoločnosti, o významných aktivitách v rámci oddelenia a spoločnosti.
- Vybavuje korešpondenciu (prijíma, eviduje a odosiela), prijíma, selektuje a prepája telefonáty.
- Spracováva a archivuje dokumenty, zakladá zmluvy, spravuje a má prehľad o archíve dokumentov.
- Zbiera podklady k prezentáciám a pripravuje prezentácie. Participuje na prezentáciách, robí zápisy z meetingov a stretnutí.
- Pripravuje podklady k faktúram, eviduje náklady v rámci prideleného oddelenia.
- Pozná potreby a pracovný rozvrh konateľa, má prehľad o fungovaní, potrebách ako i zmenách v rozvrhu.
- Spravuje kalendár a informuje v dostatočnom predstihu o plánovaných aktivitách a rozvrhu.
- Plánuje a organizuje pracovné stretnutia, pripravuje podklady, rezervuje zasadacie miestnosti, materiálne zabezpečuje stretnutia a objednáva občerstvenie. Prijíma a usádza návštevy.
- Zabezpečuje služobné cesty, dopravu a rezervuje ubytovanie.
- Pripravuje reporty, analýzy a prieskumy podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre úspešnú, rýchlo rastúcu spoločnosť s medzinárodným pôsobením
- dynamická práca v príjemnom kolektíve
- práca na medzinárodných projektoch
- profesijný rast

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax minimálne 3 roky na administratívnej pozícii 
- prax ako osobná asistentka veľkou výhodou
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- samostatnosť a schopnosť prioritizovať
- dôslednosť
- proaktívna osobnosť
- teamový hráč

Miesto Bratislava Mzda motivujúci
Viac o ponuke

Kontaktujte nás